X סגירה
 

שייט מספרד

קרוז מספרד ליעדים ברחבי העולם

יש המון דרכים לראות את ספרד. בשנים האחרונות הבינו יותר ויותר ישראלים כי שייט מספרד, בסמוך לחופים או מסביב לחלקים במדינה, הוא יופי של דרך להכיר את ספרד - מה גם שעצם השייט עצמו מהווה אטרקציה של ממש. בספרד תוכלו להפליג ממקומות שונים, כולל מכמה מערי התיירות המובילות, למשך מספר שעות או אפילו ימים שלמים. כך למשל במקרה של הפלגות הנופש המקיפות יותר המגיעות לספרד או יוצאות ממנה (בחלק מהמקרים מבקרים במספר מדינות). את כל המידע של שייט בספרד תמצאו בהמשך...
 

קרוז בספינת תענוגות

כמובן שאופי השייט משתנה בהתאם לפרמטרים מגוונים: תוכלו למצוא שייט רומנטי עם מוזיקה חיה, ארוחת ערב איכותית וכמובן שגם יין או סנגריה. לצד זה ספרד מציעה שייט תיירותי או משפחתי יותר, הכולל הסברים על האתרים התיירותיים שנתקלים בהם, עצירות בחופים ובנמלים או אטרקציות שונות בלב ים: נניח שנרקול או שחייה. גם הצעירים שמחפשים אחר בילוי לילי טוב יוכלו לקבל את מבוקשם עם ספינות המסיבות (והאלכוהול), שיוצאות למשל מברצלונה, קוסטה דל סול או פלמה דה מאיורקה.

ערי הנמל של ספרד

אז מאיפה מפליגים בספרד? התשובה הפשוטה היא שמלא מעט מקומות, כיאה למדינה שגובלת ברוב חלקיה בים. ממדריד לא תוכלו לצאת לשייט (כי היא ממוקמת במרכז המדינה), אבל מברצלונה בוודאי שכן. נמל ברצלונה הוא לא רק אתר תיירות ובילוי מהשורה הראשונה, אלא גם נקודת המוצא לטיולי שייט, בין אם פרטיים ובין אם קבוצתיים יותר. זו ההזדמנות שלכם להרגיש למשל כמו מלכים, עם ספינת תענוגות בה אינספור אטרקציות, או לחלופין לראות את האזור דרך כמה מהזוויות המחמיאות ביותר שלו.

מעט דרומית מקטלוניה נמצאת ולנסיה, אחד הלהיטים החמים של ספרד בשנים האחרונות. בקרבת מקום לונסיה שוכן אגם אלבפורה, שמורת טבע של ממש שמזמינה אתכם לטיולי שייט העוברים בין חופים, עיירות עתיקות ושלל נקודות עצירה. אופציית אחרת היא עיר הקיט המרהיבה ביופיה פניסקולה. בה תוכלו למשל לצאת לשייט בנהר תת קרקעי הנחשב לארוך מסוגו באירופה, עם מערות נטיפי אבן שתורמות לחוויה.

לא רק בים

אם עד עכשיו נוצר אצלכם רושם ששייט בספרד כולל את הים התיכון, דעו שהוא ממש לא מסתכם בכך. ניתן לצאת לטיולים מקיפים יותר של שייט נהרות, בו השחקן המוביל הוא נהר הדואורו שעובר גם בפורטוגל – יש טיולי שייט שמשלבים את שתי המדינות. נתיב השייט כן הוא מרתק, וכולל ערים עתיקות (למשל סלמנקה), ארמונות, טירות, יקבים והרבה מאד הפתעות אחרות.

סוג אחר של שייט מכניס לתמונה את התעלות של ספרד, כשהדוגמא המובהקת היא שייט בתעלת אברה – תעלה הנמצאת במרחק קצר מאד מברצלונה (כשעתיים נסיעה). בשייט התעלות ניתן להגיע לאזור קוסטה דורדה, דרומית מברצלונה, ובו העיר טרגונה, עיירות חוף, פארק השעשועים המומלץ פורט אוונטורה, אקווה לאון (שילוב מוצלח מאד בין ספארי לפארק מים) ועוד.

 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


PCEtLSBHb29nbGUgVGFnIE1hbmFnZXIgKG5vc2NyaXB0KSAtLT4NCjxub3NjcmlwdD48aWZyYW1lIHNyYz0iaHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xldGFnbWFuYWdlci5jb20vbnMuaHRtbD9pZD1HVE0tS0JGRkc4NyINCmhlaWdodD0iMCIgd2lkdGg9IjAiIHN0eWxlPSJkaXNwbGF5Om5vbmU7dmlzaWJpbGl0eTpoaWRkZW4iPjwvaWZyYW1lPjwvbm9zY3JpcHQ+